Фільтрувати за

Бренди
більше менше

Вихлопна система

Купити елементи вихлопної системи в Києві і Україні | Інтернет магазин Abaza.com.ua

Система випуску відпрацьованих газів відводить шкідливі вихлопи із циліндрів мотору та охолоджує їх. При цьому знижується шум, зменшується токсичність газів. У склад вихлопної системи входять багато компонентів, які знаходяться під днищем машини: випускний колектор, каталітичний нейтралізатор, глушник, лямбда-зонд (кисневий датчик).

У якості з’єднувальних деталей вихлопної системи використовуються різноманітні прокладки, кронштейн, з’єднувальні труби, гофра глушника, ущільнююче кільце, хомут, відбійник та інші елементи купити які ви зможете в цьому розділі Інтернет-магазину Abaza.com.ua.

Випускний колектор

Виводить вихлопи із циліндрів в загальну трубу, забезпечує ефективне обдування та заповнення камер згоряння. Існує два види випускних колекторів:

  • цільний;
  • трубчатий.


Сучасні легкові авто оснащені, в основному, трубчатими системами, так як саме вони максимально ефективні на середніх та високих обертах, завдяки їм збільшується потужність двигуна.


Каталітичний нейтралізатор

Зменшує викиди токсичних речовин в навколишнє середовище, встановлюється як на бензинові, так і на дизельні двигуни внутрішнього згоряння. Знаходиться або за випускним колектором, або перед глушником та складається з:

  • блоку-носія;
  • корпусу;
  • теплоізоляції.


Для оптимальної роботи данного компоненту вихлопної системи необхідно підвищити температуру вихлопу, за рахунок збагачення паливної суміші.


Глушник

Необхідний для зниження шуму, шляхом перетворення енергії вихлопів. В такому випадку зменшується їх температура, швидкість та пульсація. Сучасні авто комплектуються декількома глушниками, частіше за все їх два:

  • попередній резонатор;
  • основний, знаходиться у задній частині машини.


В залежності від марки та конструкції двигуна застосовується певний набір глушників.


Лямбда-зонд

Кисневий датчик дозволяє визначити кількість кисню у вихлопі. Завдяки йому вдається зберегти оптимальні параметри паливно-повітряної суміші в будь-яких режимах роботи, що важливо для екологічно чистого, ефективного та економічного функціонування мотору.


Інші елементи вихлопної системи

З часом з’являються нові технологічні розробки, які допомагають більш ефективно нейтралізувати шкідливі викиди та тюнінгувати вихлопну систему:

  • Сажовий фільтр. Встановлюється на дизельні авто, зменшує проникнення частинок сажі в навколишнє середовище.
  • Система уловлювання парів бензину. Запобігає витоку токсичних парів палива.
  • Примусова система вентиляції картера закритого типу. Знижує викиди з картера двигуна.
  • Прямоточні глушники. Встановлюються, в основному, на спортивні та гоночні автомобілі для приросту потужності двигуна.
  • Активний випуск. Створює певний звук вихлопу, встановлений на таких моделях, як Audi A6, BMW M-серії та інших.
  • Система імітації звуку двигуна. Відтворюється за допомогою автозвуку. Встановлена на BMW, Renault, Lexus, Audi.


Ознаки несправностей та діагностика вихлопної системи

Існують характерні ознаки, за якими можна визначити наявність будь-якої несправності в системі випуску відпрацьованих газів:

  • Ревіння з-під капоту або внизу автотранспортного засобу. Проблема в такому випадку може заключатись в поломці елементів глушника або резонатора. Рідше може знадобитись заміна гофри та прокладок.
  • Рокіт у глушнику може свідчити про його руйнування. Це стається через корозію або у результаті механічних пошкоджень, що характерно, у більшості випадків, для позашляховиків.
  • При появі металічного звуку в районі капоту слід перевірити резонатор.
  • У випадку зносу опори глушника з-під днища машини доноситься стукіт, особливо у момент розгону.
  • Коли суттєво падає потужність двигуна, це свідчить про проблеми з нейтралізатором, резонатором або лямбда-зондом.


Строк служби глушника та інших елементів може значно коливатися, він залежить від манери водіння та інтенсивності експлуатації транспорту. Бажано проводити огляд вихлопної системи хоча б раз на рік. При цьому можуть мінятися прокладки, гофри, датчики. Діагностику каталізатора доцільно проводити один раз на 100 тисяч км пробігу.

В ході діагностики часто виникають такі несправності:

  • вихід із ладу прокладок глушника;
  • пошкодження зварних з’єднань;
  • деформація елементів глушника.


В процесі діагностики перевіряється стан усіх з’єднань, а також працездатність кожної частини системи. Заміряється рівень викидів та співставляється з допустимим. Проводиться загальна оцінка каталізатора та інших елементів вихлопної системи.


Особливості ремонту вихлопної системи

Повна заміна систему випуску відпрацьованих газів проводиться рідко, тільки у випадку, коли ремонт окремих компонентів не доцільний або при проведенні тюнінгу. Часто достатньо замінити або відремонтувати пошкоджену частину вузла для повного відновлення працездатності всієї системи. В такому випадку може здійснюватись:

  • ремонт, зварювання та заміна глушника;
  • заміна каталітичного нейтралізатора, резонатора;
  • заміна гофр, прокладок, прийомних труб та насадок;
  • заміна сажових фільтрів;
  • заміна лямбда-зонду.


Якщо вчасно не провести ремонт, може суттєво знизиться працездатність автомобіля, зменшиться потужність двигуна, збільшиться витрата пального, з’явиться неприємний запах вихлопів в салоні, будуть відчуватися вібрації та стукіт.

Крім того, забитий нейтралізатор під час роботи мотору сильно перегрівається, що може спровокувати загоряння автомобіля. В Інтернет-магазині Abaza.com.ua можна купити високоякісні оригінальні складові вихлопної системи за доступною ціною, котрі слугуватимуть тривалий час.