Вибачте за незручності.

Повторіть спробу пошуку1

Двигун

Запчастини для двигуна автомобіля | Інтернет-магазин Abaza.com.ua

Двигун по праву вважають серцем автомобіля, від коректної роботи якого залежить як комфорт, так і безпека пересування. При русі в кожний момент часу всі деталі та системи мотора піддаються постійним механічним і температурним навантаженням, та рано чи пізно ресурс їх експлуатації добігає кінця.

Для запобігання непередбачених та аварійних ситуацій на дорозі, дуже важливо своєчасно проводити діагностику двигуна та завчасно визначити, які складові частини у вузлах мотору потребують профілактики, ремонту або повної заміни.

В каталогах нашого інтернет-магазину представлений великий асортимент деталей для двигуна, котрі включають як витратні матеріали (прокладки, сальники, ланцюги та ремені ГРМ, масляні та паливні фільтри, клапани і таке інше) для проведення планових робіт по технічному обслуговуванню, так і великі складові вузли систем двигуна для складного ремонту (поршні, коленвали, ГБЦ та інші вузли).

Складові двигуна внутрішнього згоряння автомобіля:


ДВЗ складається з наступних частин:

  • головка блоку циліндрів;
  • прокладки;
  • механізм газорозподілу (ГРМ);
  • кривошипно-шатунний механізм;
  • кріплення двигуна (опори, подушки двигуна);
  • система подачі повітря;
  • система змащення;
  • електрика двигуна;
  • ремінний привід;
  • підготовка паливної суміші;
  • опалення та вентиляція.


Автомобільний двигун та принцип його дії


Двигун авто перетворює енергію будь-якого палива в механічну. Пальне, проходячи через камеру згоряння, перемішується з повітрям, та утворює особливу паливно-повітряну суміш. Вона займається, отримані гази штовхають поршень, приводячи у рух колінчастий вал. Той обертає трансмісію, а шестерний механізм приводить у рух колеса транспортного засобу.

Двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) розрізняють за:

  • видом палива;
  • кількістю та місцем розташування циліндрів;
  • методом створення паливної суміші;
  • числом тактів;
  • способом охолодження;
  • ступенем стиснення.


Найпоширенішими вважаються бензинові мотори, в яких бензин надходить до впускного колектору або карбюратору. Карбюраторна система практично не використовується на сучасних авто, частіше застосовується механічна або електронна інжекторна система.

В дизельних моторах отримана повітряна суміш проходить в циліндри через форсунки. Газові двигуни застосовують у якості палива розріджений або стислий природній газ. Він знаходиться під тиском в спеціальних балонах, звідки проникає в газовий редуктор через систему живлення випаровувача.

В автомобілебудуванні використовуються наступні підвиди ДВЗ:

  • Поршневий. Поршень, що знаходиться в циліндрі, запускається завдяки тепловій енергії згорівшого палива.
  • Роторно-поршневий або роторний. Застосовується тригранний ротор, який обертається всередині циліндра. Він з’єднується із зубчастим колесом, в результаті чого обертається стартер.


Сучасні автомобілі, в основному, використовують вдосконалені моделі моторів минулого століття. В результаті, знизились витрати пального, підвищилась ступінь стиснення, завдяки чому збільшився ККД циклу та всього силового агрегату. Зокрема, основні параметри двигуна покращились при впровадженні регулюємих фаз та системи безпосереднього впорскування бензину. Вона виключає нерівномірність подачі палива, підвищує наповненість циліндрів та зрушує режими детонації.

В останніх тенденціях світового автомобілебудування двигун внутрішнього згоряння все ще займає лідируючі позиції, хоча все більшу популярність за рахунок високої екологічної безпеки, завойовує електромотор. Для його роботи використовується електрична енергія, що знаходиться в акумуляторах. Недоліком подібних систем вважається невеликий хід, мала ємність батареї та недостатньо розвинута інфраструктура для обслуговування та зарядки електрокарів.

Також, достатньо велике розповсюдження отримали гібридні силові установки, що поєднують електродвигун та ДВЗ, які зв’язуються через генератор.

Конструктивні особливості двигуна


Основним механізмом типового автомобільного двигуна є блок циліндрів, що складається з різних каналів, які забезпечують циркуляцію охолоджуючої рідини. Всередині блока циліндрів знаходяться поршні з компресійними та маслоз’ємними кільцями. Перші створюють герметичну систему при стисненні для того, щоб утворилося займання, а другі відповідають за недопускання потрапляння моторної оливи в камеру згоряння.

За правильне функціонування двигуна відповідають наступні системи:

  • Система живлення. Її функція заключається в дозуванні та подачі паливно-повітряної суміші в циліндри.
  • Газорозподільча. Включає шестерні, вали, пружини, штовхачі, клапани. Вона регулює подачу горючої суміші та вивід відпрацьованих газів.
  • Запалювання. Подає електричний струм на контакт свічки, в результаті чого відбувається займання робочої суміші.
  • Система охолодження. Запобігає перегріву та передчасного виходу з ладу двигуна.
  • Система змащення. Забезпечує змащення деталей моторною оливою, тим самим оберігаючи їх від зносу.


Діагностика та обслуговування двигунів


Проведення діагностичних заходів та обслуговування автомобільного двигуна доцільно при купівлі старої машини, а також при появі проблем в процесі експлуатації, при запускі, появі сторонніх шумів, зниженні потужності, підвищенні витрат оливи та пального, задимленні.

Технічне обслуговування двигуна включає в себе декілька етапів:

  • Зовнішня очистка. Проводиться обдуванням стислим повітрям та протиранням ганчіркою, змоченою в спеціальному розчині.
  • Контрольний огляд. Заключається у візуальному визначенні цілосності деталей, наявності протікань оливи, пального та робочих рідин. Контролюються кріплення, тестується система пуску. На даному етапі виявляються очевидні поломки.
  • Загальне діагностування. Діагностика дає можливість оцінити стан працездатності мотора, виходячи з його узагальнених параметрів. Ведеться інструментальне, акустичне або комп’ютерне обстеження, аналізуються зовнішні симптоми.
  • Регулювання систем, виправлення неполадок, заміна витратних матеріалів.


Для оптимального функціонування всіх деталей та вузлів рекомендується проводити діагностику нового мотору після 10-40 тисяч кілометрів пробігу. Технічне обслуговування здійснюється також при проходженні планового ТО.

В такому випадку, перевіряються основні елементи системи запалювання, свічки, модулі запалювання, проводка, герметичність впускного клапана, стан ременя ГРМ, циліндрів, вимірюється тиск оливи. При комп’ютерній діагностиці аналізується стан датчиків, зчитуються їх дані.

За необхідністю змінюється або доливається моторна олива, охолоджуюча рідина, проводиться заміна фільтрів, очищаються від нагару свічки запалювання, контакти.

Недотримання строків проведення діагностики та несвоєчасне обслуговування двигуна може призвести до передчасного зносу та перегріву деталей і вузлів мотору, що загрожує поломкою самого двигуна.

Як вибрати запчастини для двигуна?


Для проведення капітального ремонту або обслуговування двигуна необхідно придбати якісні запчастини для заміни пошкоджених елементів. Щоб не помилитися з вибором радимо звернутися до надійного постачальника подібної продукції. В Інтернет-магазині Abaza.com.ua широкий асортимент автотоварів. Тут можна купити якісні оригінальні деталі від перевірених виробників.

Чому саме ми:

  • сертифіковані запчастини для двигуна;
  • асортимент постійно поповнюється новою продукцією;
  • ввічливі та грамотні консультанти;
  • комфортний та зручний сервіс;
  • індивідуальний підхід до кожного покупця;
  • оптимальні та демократичні ціни;
  • якісний товар;
  • мінімальні строки доставки в будь-яку точку України.


Ми чекаємо на Вас!