Інтернет-магазин Abaza.com.ua працює виключно в правовому полі відповідно до чинного законодавства України. Згідно зі статтею №9 Закону “Про захист прав споживачів” Ви маєте повне право в 14-денний термін (не рахуючи дня покупки) повернути придбаний товар, а ми, в свою чергу, зобов’язані повернути Вам сплачені за нього кошти.

Повернення товару належної якості



Повернення коштів за товар належної якості відбувається при дотриманні наступних умов:

  • товар не використовувався;
  • збережено товарний вид, цілісність упаковки, споживчі якості товару;
  • разом з товаром, що підлягає поверненню присутня копія товарої накладної або чеку, отримані разом із замовленням.


У разі недотримання даних умов у поверненні коштів може бути відмовлено, а товар повернено Покупцю.

Повернення товару неналежної якості



У випадку, коли Ви отримали товар, що не відповідає споживчим вимогам — Вам необхідно відразу зв’язатися з менеджером інтернет-магазину Abaza.com.ua для фіксації такого випадку та отримання подальших інструкцій щодо повернення або обміну товару.

Для повернення товару Вам необхідно виконати наступні дії:


  1. Підготувати товар належної якості до повернення. Звертаємо Вашу увагу! Кошти по замовленню будуть повернені тільки у випадку, якщо товар не був у користуванні, збережені його товарний вид та упаковка, споживчі якості.
  2. Вкласти разом з товаром копію товарної накладної або чеку, які Ви отримали разом із замовленням. Оригінал накладної Ви залишаєте у себе для підтвердження покупки саме в нашому магазині в разі необхідності.
  3. Товар, який підлягає поверненню, разом з копією товарної накладної або чеку відправити кур’єрсько службою “Нова Пошта”.
  4. В обов’язковому порядку повідомити номер товаро-транспортної накладної менеджеру за телефоном +380677203040 будь-яким зручним способом — зателефонувавши або надіславши повідомлення в месенджер.

Важливо! Повернення коштів відбувається тільки при дотриманні всіх вищезазначених умов в триденний термін з моменту отримання нами товару. На протязі цього проміжку часу продавець залишає за собою право на проведення експертизи з метою визначення якісних характеристик товару та збереження його споживчих властивостей.

Процедура повернення або обміну товару



Так як ініціатором повернення виступає Покупець, витрати за транспортування товару до складу Продавця сплачуються Покупцем при відправці. Виключенням є випадки повернення товарів неналежної якості та товарів, що не відповідають замовленню. Якщо доставка не сплачена або вказана післяплата, ми не матимемо змоги забрати таке відправлення і воно повернеться Відправникові.