Поліклинові ремені Contitech виготовляються з ретельно підібраних високоякісних матеріалів. Не потребують обслуговування, а також не вимагають корегування натягу. Під час роботи не накопичують статичну електрику, що виключає можливість утворення іскри. Конструктивно ремінь поліклиновий Conti складається з наступних шарів: (A) — ребра з поліхлоропрену, посиленого синтетичними волокнами. Всередині шар (B), армований поліестеровим кордом, що перешкоджає розтягуванню. Зовні — захисний шар (C) з синтетичного каучуку.
FORD MONDEO I (GBP), MONDEO I седан (GBP), MONDEO I универсал (BNP), MONDEO II (BAP), MONDEO II седан (BFP), MONDEO II универсал (BNP)
HONDA PRELUDE III (BA)
LAND ROVER FREELANDER (LN)
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A)
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), CLIO II фургон (SB0/1/2_), KANGOO (KC0/1_), KANGOO Express (FC0/1_)
ROVER 75 (RJ), 75 Tourer (RJ)
SUBARU IMPREZA универсал (GG)
Інтервал заміни:
Поліклинові ремені схильні до старіння і розтріскування, тому підлягають регулярній перевірці і заміні. Фахівці компанії Contitech рекомендують міняти ремінь кожні 120000 км.