Поліклинові ремені Contitech виготовляються з ретельно підібраних високоякісних матеріалів. Не потребують обслуговування, а також не вимагають корегування натягу. Під час роботи не накопичують статичну електрику, що виключає можливість утворення іскри. Конструктивно ремінь поліклиновий Conti складається з наступних шарів: (A) — ребра з поліхлоропрену, посиленого синтетичними волокнами. Всередині шар (B), армований поліестеровим кордом, що перешкоджає розтягуванню. Зовні — захисний шар (C) з синтетичного каучуку.
RENAULT 19 I (B/C53_), 19 I Cabriolet (D53_), 19 I Chamade (L53_), 19 II (B/C53_), 19 II Cabriolet (D53_, 853_), 19 II Chamade (L53_), 21 (B48_), 21 седан (L48_), 21 универсал (K48_)
SEAT ALTEA (5P1), ALTEA XL (5P5, 5P8), IBIZA V (6J5, 6P1), IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P5), IBIZA V ST (6J8, 6P8), LEON (1P1), TOLEDO IV (KG3)
TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_), COROLLA седан (_E12J_, _E12T_), MR 2 III (ZZW3_)
VW BEETLE (5C1), BEETLE кабрио (5C7), CADDY III универсал (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ), CADDY III фургон (2KA, 2KH, 2CA, 2CH), GOLF PLUS (5M1, 521), GOLF VI (5K1), GOLF VI Variant (AJ5), GOLF VI кабрио (517), JETTA IV (162, 163), POLO (6R, 6C), TOURAN (1T3), TRANSPORTER IV c бортовой платформой/ходовая часть (70XD), TRANSPORTER IV автобус (70XB, 70XC, 7DB, 7DW, 7DK), TRANSPORTER IV фургон (70XA)
Інтервал заміни:
Поліклинові ремені схильні до старіння і розтріскування, тому підлягають регулярній перевірці і заміні. Фахівці компанії Contitech рекомендують міняти ремінь кожні 120000 км.